به چه طریقی میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟

بعد از اینکه محصول را از طریق سایت به سبد خرید اضافه کردید، میتوانید مراحل پرداخت را از طریق درگاه پرداخت، انجام بدین.

همچنین میتوانید مراحل خرید را از طریق پشتیبانی واتساپ یا تلگرام هم انجام بدید. (اگر خرید از سایت برای شما سخت است.)

به چه طریقی میتوانم از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

بعد از اینکه محصولی را در سایت خریداری کردید، در عرض یک الی دو ساعت بررسی و ثبت میشود و در ساعات اداری روز بعد (اگر محصول در انبار نباشد، یک الی دو روز طول میکشد) برای شما ارسال میشود که پس از ارسال هم کد رهگیری، برای شما اس ام اس میشود.

هزینه محصول را به چه طریقی باید پرداخت کنم؟

یا از طریق خود سایت و به طریق درگاه پرداخت. یا از طریق کارت به کارت (در این روش، باید ابتدا به پشتیبانی سایت در واتساپ یا تلگرام، پیام بدید.)

پرداخت درب منزل امکانپذیر است؟

در حال حاضر خیر! ولی در حال برنامه ریزی برای همین موضوع هستیم که اگر خدا بخواهد، آن را پیاده سازی کنیم.

باید هزینه اضافی برای مالیات پرداخت شود؟

خیر! شما هیچ هزینه ای برای مالیات پرداخت نمیکنید.

زمان ارسال کالا، چقدر است؟

تایید سفارش و پست کردن محصول ممکن است که بین 1 الی 2 روز طول بکشد. پس از پست هم حداکثر تا 5 روز بعد، به دست شما میرسد.

امکان بازگشت محصول وجود دارد؟

امکان آن وجود دارد؛ ولی یکسری شرایطی دارد که در این قسمت، قابل توضیح دادن نیست. اگر قصد بازگشت محصول را دارید، با پشتیبانی سایت خرید برنج تماس بگیرید.